faq

VEELGESTELDE VRAGEN

PRIJZEN
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief BTW.

BESTELLEN
Ik bestel voor het eerst iets op woon-winkel.nl, heb ik een inlog nodig voor de webshop?
U heeft geen inlog nodig en hoeft u zich ook niet te registreren op onze webshop. Wanneer u een product wilt kopen hoeft u enkel uw gegevens in te vullen zodat wij weten wie u bent en waar uw spullen geleverd kunnen worden.

Hoe werkt bestellen?
Indien u wilt weten hoe het plaatsen van een bestelling in zijn werk gaat, kunt u klikken op de onderstaande link:
http://www.woon-winkel.nl/nl/hoe_werkt_bestellen.html

Hoe kan ik zien of mijn bestelling is voltooid?
Wanneer u een bestelling doet, en u deze voltooid, ontvangt u een e-mail van ons met bijgevoegde algemene voorwaarden en een orderbevestiging. Deze orderbevestiging dient u te controleren en getekend terug te sturen zodat wij de bestelling in werking kunnen zetten.

Kan ik een bestelling die ik heb geplaatst wijzigen?
U kunt binnen 4 werkdagen een bestelling wijzigen. Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 040-2213922.

Wat is de levertijd van de artikelen die ik bij jullie bestel?
Per product is aangegeven hoe lang de levertijd is.

BETALEN
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen via iDEAL internetbankieren of door zelf het bedrag over te schrijven.
Indien u kiest voor iDEAL betalen, dan kunt u gemakkelijk en vertrouwd, via uw eigen bank het geld overmaken.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Afhankelijk van uw bank duurt dit maximaal 2 werkdagen.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?
Wanneer u uw orderbevestiging getekend naar ons retour heeft gestuurd, bestellen wij de door u bestelde producten. Zodra wij de producten bij ons binnen hebben, ontvangt u een e-mail met daarin een link om uw betaling te voltooien. Dan kunt u door middel van iDEAL of zelf overschrijven de betaling doen.

Kan ik veilig betalen?
Wij maken gebruik van iDEAL internetbankieren. Hiermee kunt u met uw eigen bank, gemakkelijk snel en vertrouwd betalen, zonder dat u zich hoeft te registreren.

Hoe werkt iDEAL?
U kunt bij ons gebruik maken van iDEAL als u lid bent van ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.
1. Wanneer uw bestelling bij ons binnen is ontvangt u een e-mail met daarin een link om de betaling te voltooien.
2. U klikt op de link en wordt automatisch doorgestuurd naar onze webshop.
3. Nadat u in het besteloverzicht heeft gecheckt of uw bestelling klopt, kiest u rechts onder ‘betaalmethode’ voor de juiste bank.
4. U wordt nu automatisch doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving.
U vult de ontbrekende gegevens in en doet de betaling.
5. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Wij krijgen dan bericht dat de bestelling is betaald.

BEZORGING
Wij leveren gratis in heel Nederland en België (Waddeneilanden in overleg).
U dient de afmetingen van het artikel en de toegang zelf op te meten.


Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
Nadat de levertermijn van uw aankoop is verstreken, en wij uw bestelling binnen hebben, kunt u uw bestelling betalen. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen op het bezorgadres geleverd.
Indien uw aankoop van groter formaat is, zullen wij contact met u opnemen en een afspraak met u maken voor het
leveren van uw bestelling.

Ik woon in een flat, waar wordt de bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt in principe geleverd tot aan de eerste deur op de begane grond. Heeft u andere wensen?
Neem dan contact met ons op via de mail: info@woon-winkel.nl.

Kunt u mij helpen met het naar binnen brengen van mijn spullen?
Op de vrachtwagen is één medewerker aanwezig. Indien u hulp nodig heeft, dient u dit van te voren aan te geven,
zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Als u uw bestelling op een ander adres wilt laten leveren, kunt u dit aangeven bij stap 2
van het afronden van uw bestelling. Wanneer u het kopje ‘op ander adres bezorgen’ aanvinkt, kunt u het juiste
afleveradres invullen. Wij zorgen dan dat uw aankoop op dit adres wordt bezorgd.

Krijg ik een aankoopbewijs?
Bij de aflevering van uw bestelling ontvangt u een factuur als afleverbewijs.
Op deze factuur staan alle door u gekochte producten vermeldt. Deze factuur is tevens uw garantiebewijs.

MONTAGE
Kunt u mijn product(en) bij mij thuis monteren?
Alle prijzen zijn exclusief montage. Indien u wilt dat wij uw aankoop bij u thuis monteren, kunt u dit van te voren aangeven,
dan kijken wij hoe wij u van dienst kunnen zijn.

RETOUR
Kan ik mijn aankoop retourneren?
U kunt uw product retourneren binnen 14 werkdagen, mits de afgeleverde producten 100% verkoopwaardig zijn.
Er mag aan de afgeleverde producten geen enkele wijziging zijn aangebracht. De verpakking moet onbeschadigd zijn
en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Wanneer wij het product in correcte staat ontvangen hebben,
ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Wat moet ik doen als ik mijn aankoop wil retourneren?
Indien u uw aankoop wilt retourneren, dient u direct contact met ons op te nemen. Dan geven wij u de benodigde informatie.

Kan ik mijn op maat gemaakte aankoop retour doen?
Producten die op maat vervaardigd zijn kunnen niet worden geretourneerd.

Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
De kosten voor een retourzending zijn voor de afnemer zelf.

Hoe kan ik iets terugsturen?
U dient zelf zorg te dragen dat uw bestelling binnen 7 werkdagen, vanaf de leverdatum, in correcte staat is teruggestuurd.

NB: De retourperiode is geen proef- en testperiode. Wilt u onze producten zelf ervaren of uitproberen?
Dan bent u van harte welkom in onze showroom!


GARANTIE
U dient uw aankoop na ontvangst altijd uitvoerig te controleren.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik nu doen?
Indien er sprake is van beschadiging dient u binnen 2 werkdagen contact met ons op te nemen via telefoonnummer:
040-2213922 of stuurt u een e-mail naar info@woon-winkel.nl.

Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode nadat de 2 werkdagen verstreken zijn, geldt de normale
garantieprocedure. In dit geval maakt u een foto van de beschadiging of beschrijft u de klacht en verstuurt u dit in
een mail naar: info@woon-winkel.nl.
Wij melden de klacht dan bij de fabrikant en zorgen ervoor dat uw probleem zo snel mogelijk opgelost wordt.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
U heeft 3 jaar garantie, volgens de CBW voorwaarden.

BEELDMATERIAAL
De kleur van mijn meubelen wijkt af van de kleur op de foto.
Wij streven ernaar al het beeldmateriaal zo nauwkeurig mogelijk overeen te laten komen met de werkelijkheid. Echter, omdat de kleuren die u ziet afhangen van uw monitor, kunnen wij niet waarborgen dat de vertoning van iedere kleur op uw monitor geheel overeenkomstig zal zijn. De materiaalsoorten kunnen ook enige afwijking tonen in vergelijking met de werkelijkheid. Woon-winkel.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verschillen met het beeldmateriaal en de werkelijkheid. Neem bij twijfel over een kleur of materiaalsoort contact met ons op via ons e-mailadres info@woon-winkel.nl.

PRIVACY
Worden mijn gegevens gebruikt voor andere doeleinden?
Uw persoonlijke gegevens worden niet bewaard, tenzij u heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven door middel van onze nieuwsbrief. Uw e-mailadres wordt dan opgenomen in het klantenbestand van woon-winkel.nl en zal niet door derden worden gebruikt.

Zijn er risico’s verbonden aan het invullen van mijn persoonlijke gegevens of mijn bankgegevens?
Er zijn geen risico’s verbonden aan het invullen van uw gegevens. Woon-winkel.nl garandeert u veiligheid
als u winkelt via internet. Uw gegevens worden versleuteld verstuurd en worden nooit aan derden verstrekt.



Hebt u nog meer vragen? Dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 040-2213922
(ma: 13-18 uur, di-wo-vrij: 09.30-18 uur) of ons e-mailadres
info@woon-winkel.nl .